آموزشگاه کبیری

(شعبه فردیس)

عنوان دوره:

HTML


مدت دوره:

2 ماه


روزهای برگزاری:


ساعت تشکیل کلاس:


این زبان در خلال دهه ۹۰ توسط دنیس ریچی خالق زبان برنامه نویسی C ابداع شد.عبارت (HTML)  مخفف Hyper Text Markup Language به معنی زبان نشانه گذاری فوق متن است

. Html زبان استاندارد طراحی صفحات وب است و کليه کدهای صفحه اعم از طرف سرور و طرف مشتری در نهايت به کدهای HTML تبديل شده و توسط مرورگر نمايش داده می شوند.

HTML یکی از معدود زبان هایی هست که مرورگرها قابلیت خواندن و معنی کردن آن رو به صورت مستقیم دارند.و کاربرد بیشتر زبان های مانند php و … هم در واقع برای مدیریت بهتر بر روی HTML است ، در واقع از همین نکته هم می شود از اهمیت این زبان با خبر شد.

از طرف دیگرHTML یک زبان نشانه گذاری است ، به اين معنی که بخش های مختلف توسط اجزايی به نام تگ از هم جدا شده ، که هر کدام دارای کاربرد و خواص مربوط خود هستند . اين تگ ها به مرورگر اعلام می کنند که هر بخش از صفحه چه نوع عنصری است و بايد به چه صورت نمايش داده شود  .دستورعمل‌های این زبان، برچسب (Tag) نام دارند که محتوای یک صفحهٔ وب، با آن‌ها، نشانه‌گذاری شده و بدین‌ترتیب، نحوهٔ نمایش آن صفحه برای مرورگرهای وب، توصیف می‌شود.

برای هنرآموزانی که قصد یادگیری مهارت های طراحی وبسایت را دارند ،  HTML اولین مرحله از یادگیری این دنیای بدون مرز می باشد.


مخاطبین این دوره تمامی علاقمندان به برنامه نویسی و طراحی وب می باشند . این دوره نیاز به پیشنیاز ندارد.




ندارد

متقاضی شرکت در دوره هستم