آموزشگاه کبیری

(شعبه فردیس)

عنوان دوره:

CSS


مدت دوره:

2 ماه


روزهای برگزاری:


ساعت تشکیل کلاس:


زمانی که HTML پا به عرصه دنیای اینترنت گذاشت، فرض بر این که این زبان تنها برای نمایش متن و عکس بوجود آمده است. عملا در آن زمان، کسی حتی فکر آن را نمی کرد که روزی برسد که اینترنت به خانه های صدها میلیون آدم و بر روی کامپیوترهای شخصی نفوذ کند

. css چیست ؟

 الگوهای آبشاری یا سی‌ اس‌ اس  CSS: Cascading Style Sheets ) ) در کنار اچ‌تی‌ام‌ال هستهٔ فناوری ساخت صفحه‌های وب هستند. سی‌اس‌اس روشی ساده برای نمایش چیدمان و جلوه‌های تصویری (مانند نوع قلم، رنگ و اندازه‌ها) بر صفحه‌های وب است.  به گفته‌ای ساده تر، این دستورها روش نشان داده شدن قلم‌ها و اندازه شان، رنگ‌ها و پس زمینه‌ها، روش چیدمان موزاییک‌های دربرگیرنده داده‌ها (دیواره ها)، و بسیاری دیگر از عنصرهای ساختار هر صفحه وب را، درون خود جای می‌دهند.

تفاوت css با html چیست ؟

مهمترین قابلیت زبان HTML نمایش متن و المانهای یک صفحه بر روی مرورگر است ولي برای طراحی یک صفحه و صفحه آرایی و زیباسازی یک صفحه ، امکانات خوبی را در اختیار طراح سایت قرار نمی دهد.

اما  Cascading Style Sheets یا به اختصار css نحوه ی نمایش عناصر را در صفحه مشخص می کند و به شما این امکان را می دهد که تمام قسمت ها و عناصر موجود در یک صفحه را کنترل کنید.


مخاطبین این دوره علاقمندان به دنیای بدون مرز طراحی وبسایت هستند.




ندارد

متقاضی شرکت در دوره هستم